2010 01 06

Öppnade kylskåpet imorse och vad hittade jag? Joo inte ett skit! Det var tomt förutom de vi skulle äta ikväll! Så var bara att plocka fram köplistorna och fylla dem och sen dra till flygis för att handla. Vart de på listorna plus lite till, som alltid! haha Nu sitter jag och har precis avnjutingt ett mellanmål: varma mackor i ugn med grillkrydda på :) De är så gott!!

Igår var första arbetsdagen på två veckor igen men de kändes bra förutom att tiden går så sakta när det inte finns så mycket att göra så 8 timmar kändes som 28.. Men nu är jag ledig två dagar och ska väl fixa med lite saker här hemma: tvätta, städa, kanske förbereda lite matlådor :) Men man säger alltid så sen blir det inget av de i alla fall. Men ett försök kanske skulle göra gott! Btw. Så böjar min skorta bli välldigt tajt så är nog dags att be om en större snart då magen inte direkt är mindre än på ett tag!

Imorgon ska jag åka med Kalle in till sthlm då hon ska skriva ett teoriprov för att få köra stora tunga saker på vägarna! (lastbil med tungtsläp) Så blir väl att lämna norrtälje runt 9 hon skulle vara där vid halv 11 tror jag de var.

Bye bye!


Kommentarer
Sara

Jasså okej, en livlig liten kille då =)

Ja vi får ta och träffas i sommar :)

Hur är det annars med dig?

2010-01-06 @ 16:56:43
URL: http://itssaraslife.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0