Söndag morgon!

Ja vilken jävla morgon.. Viste ju då jag la mig igår kväll att de snöade en hel del och att de skulle bli svårt att ta sig ut ed bilen denna morgon MEN (som Tony Irving brukar säga) så fanns de inte en chans för en framljulsdriven bil att ta sig ut denna morgon och var en massa snö på framsidan så var bara att Ringa till jobbet och säga som de var, blir nog lite sen. Efter en stund så började de skottas och de skulle nog behöva skottas en hel del mer och de är så frustrerande att inte kunna hjälpa till när de är så här mycket. Men de mest roliga är att jag bor nog mest centralt av alla och ändå inte kunna komma iväg till jobbet.

Kom överens med min skiftledare att om de blir mycket så får jag ta mig upp nu då jag ändå kommer ut men pga av ryggen oxå och läkarbesöket som väntar på tisdag (förhoppningsvis) så tyckte vi båda att de var bättre att stanna hemma och vila den och om de blev mycket, vilket jag itne tror, så skulle jag ta mig upp då.

Jaa de var lite kort om min morgon nu ska jag leta rätt på de där foglossningsbältet som jag fått lånat och se om det känns bättre i ryggen med de då kanske jag slipper sjukskrivningen, är ju ändå bara en månad kvar tills havandeskapspenningen går in och jag blir mammaledig :)

Jaja, nu blir de repriser från nattens OS! Och sen kanske jobbet ringer åå då måste jag ta mig upp dit så kan bli en spännande dag idag :)

Sorry Jojje som jag ringde och väkte i morse trodde de var du som skulle öppna med mig... Men icke! haha 



Kommentarer
Malin, 19 & gravid

Tack det samma, vi ska ju ha nästan samtidigt :)

2010-02-21 @ 15:09:42
URL: http://mmylove.blogg.se/
Malin, 19 & gravid

Det är bara bra faktiskt, idag iallafall :)

Har haft lite problem med foglossning men.

Jo, det är jobbigt att jobba med ryggont!

Kan vara skönt att vila upp sig innan bebis kommer också :)

2010-02-22 @ 11:58:04
URL: http://mmylove.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0