Sömnbrist!

Sista arbetsdagen denna vecka drar igång om två timmar och här sitter jag och har haft jätte svårt att sova inatt då ledningarna i vägen låter som jag vet inte vad.. När grannarna spolar vatten så går det via vårat sovrum (idiotiskt) så de låter ju som ett helt vattenfall där inne ibland. Å inatt så var de nog någon som glömt att stänga av sin kran eller något för de har brusat hela natten. Lillkillen i magen verkade i alla fall sova gott då han absolut inte ville leka med mig då jag inte kunde sova han gav en hård spark och sen var det nog.. Hahaha!

Imorgon blir det att dra till Rimbo och spana in damturneringen som spelas där. Emmali ska du dit?

Idag är det även vecka 27 för våran del (26 +0) mysigt vad han växer där inne. Magbilder ska tas nya då jag känner mig lite snyggare och piggare.. Imorgon kanske, börjar ju bli dags! I alla fall så börjar han nu att öppna ögonen där inne och tjockar på isg inför ankomsten. Hans hörsel är nästan färdigutvecklad och han reagerar på ljud utifrån magen :) Så när pappa pratar ibland blir han helt stilla för att sen försiktigt våga sparka igen, haha!

Neej, ögonen vill inte riktigt kika på denna skärm så ska nog lägga mig i soffan istället.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0