Löning

Idag har jag jobbat och de var ganska mycket där uppe idag, men de gick fiin fint :)

När jag kom hem så höll älskling på att städa. Han är så duktig :) Så nu har vi nystädad lägenhet oxå.. Jag hoppade in i duschen och snart blir det mat. Är sjukt så trött jag är för övrigt men imorgon är jag ledig och då ska jag och Marika iväg och plaska lite i badhuset. Fick ju ett sånt där frikort så man får ju passa på lixom.

Vet att jag inte får men ska nog ta mig en promenad sen är så rastlös..

Åå ingen som har något bra tips på hur man kan göra en egen sängmobil? de är ju sjukt dyra att köpa och såg en då sakerna var i tyg så funderar på att göra en själv :)



Kommentarer
frida-ungmamma

hihi ja det e lugnt :D hii puss

2010-02-25 @ 18:17:09
URL: http://johansflikkah.blggplatsen.se
Sophie - vi 2 ska bli 3!

hej hej, jag har bf 4 maj & på ul sa dom att det kanske blir en tös. :) själv?

2010-02-25 @ 21:28:19
URL: http://sbergdahl.blogg.se/
Alexandra

Han har kommit till världen nu <3

2010-02-25 @ 21:38:26
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/
Alexandra

Jo då förlossningen gick väl lite upp och ner.

Mitt vatten gick klockan 8 på kvällen... Klockan tolv hade jag riktiga värkar och dom kom var 4:e minut. Ringde förlossningen och dom tyckte jag skulle komma in. Så vi klädde på oss kläder och lite sen åkte vi iväg. Vid halv tolv var vi inne på förlossningen och då var jag öppen 4 cm. Och mina värkar var mellan 2-4 minuter. Jag låg ända fram till klockan sex på morgonen med riktigt hemska värkar. Jag tog ingen smärtlindring alls då! Men vid klockan sex beslutade jag mig att ta epidural. dom lägger den och då avtar mitt värkarbete istället. Så jag får igångsättande dropp istället för att få igång värkarna. Värkarna börjar komma tillbaka vid 10 och sen tio o tolv var hjärtat fött... Men den enda smärtlindring jag tog var ju epiduralen. Men fick ju ta bort det .. Kram

2010-02-26 @ 10:38:45
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0