Fredagsmys

Puuuhh nu kan man andas ut. Började med jobb i morse vid 5:30 sen hem vid halv 3 och fika med Syrran (Louise) på landkrabban, mycket trevligt :) var inte igår precis som vi sågs så där :) Efter de så mötte vi upp mamma, vi skulle hitta en present till Catrin som har fyllt år men har mottagning imorgon ute i Lunda. Efter de vart de lite stress till då vi skulle ner och äta på G några stycken var lite tajt med tid men vi fick vårat bord i alla fall :) Å som vanligt var de super got mat där. När vi käkat upp körde jag hem Jimmy som skulle duscha för att sen dra med grabbarna in till Sthlm för att gå på någon slags "raggar klubb". Jaja, jag drog till mamma en sväng och har kikat på lets dance, inge vidare danser idag tycker jag men några av dem fick höga poäng!

 Nu så tänkte jag lägga mig framför tv:en och spana in hockeyn lite men gissar på att jag kommer att somna! Lillen hälsar då han just nu har sin mest aktiva timme :)

Kram på er 


Kommentarer
Madde Skogh

Det händer inte speciellt mkt på min blogg haha, orkar aldrig skriva ;S

2010-02-20 @ 19:30:35
URL: http://maddeeskogh.blogg.se/
frida-ungmamma

vi bor på bergsgatan ;) kram

2010-02-20 @ 22:05:35
URL: http://johansflikkah.blggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0