Bad times!

Jaa vaknade precis men dagen började egentligen vid 5 imorse då klockan ringde och de var dags att bära av till jobbet. Kände mig väldigt dålig redan då jag klev upp var som en svimmkänsla över mig helatiden men tänkte att de nog skulle gå över så Jimmy körde mig till jobbet. Men på jobbet vart de inte bättre utan snarare värre. yrheten släppte inte och kände hur benen ville sluta röra sig, jo konstaterandet togs att jag var nog sjuk. Tone som är en ängel försökte få tag i folk som kunde komma och ta över mig så jag skulle få gå hem. Ingen svarade eller så var de skolan som gällde. Men tillsist så ställde Jojje den bästa upp och kunde ta över mig vid 8. TACK!

Hem och försökte käka gick väl hyfsat bra men började snabbt må illa så la mig ner och tydligen somnade jag. Kanske var lika bra att spy är ju inte direkt roligt.

Vet att uppdateringen varit usel, ber om ursäkt för det. Men har haft fullt upp hela helgen och igår så var jag helt färdig och vi la oss tidigt. Lilleman i magen känner nog på sig att mamma är lite dålig så han vänder och vrider på sig hela tiden, men nu sover han nog. Vi är inne i vecka 27 nu och jag LOVAR er att de kommer upp lite bilder så fort jag mår bättre. Ligger just nu med datorn i knät orkar knappt sitta upp.

Neej nu orkar jag inte mer....

Hoppas ni mår bra i alla fall.



Kommentarer
Malin, 21 år & Gravid

Ja på onsdag är det halva tiden :) det är underbart.. Hur mår du idag då?

2010-02-15 @ 17:42:23
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/
madde

usch då :( krya på dig! puss <3

2010-02-15 @ 18:28:52
frida-ungmamma

hejhej :) emmaljunga, fast ska sälja den å köpa en ny (: kram

2010-02-16 @ 17:55:40
URL: http://johansflikkah.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0