3/2 2010

Ååhh Hallå!!

Tiden bara rinner iväg och man hinner knappt med. Idag var vi hos BM igen och allt såg bra ut Sf mått låg på 24 så exakt som de skulle :) Hjärtat var i högvarv då han inte riktigt ville varva ner men efter några minuter så fick hon de hon ville ha. Värdena såg mycket bra ut och hon tyckte de var positivt att jag inte mådde så dåligt eller hade börjat få ont någon stans än. Allt var med andra ord på TOPP!

Själv känner jag att humöret nu börjar spela sitt i det hela. Frågan är bara hur mycket som beror på de berömda Hormonerna egentligen. Har väl haft två större utbrott här hemma en gång på tandborsten. Hahaha, är ungefär lika stört som de låter. Jag stod och borstade tänderna och började då fundera på hur äcklig den var egentligen och opps, skulle jag inte gjort i fem minuter stod jag böjd över toan och gjorde mitt behov. Den tandborsten besökte aldrig min mun igen. De andra utbrottet var dock lite värre. Vaknade kände mig ful och fet av allt de överflödiga.. Öppnade min garderob och skulle hitta något att ha på mig efter fem minuter och ett jävla prövande med de för små kläderna så åkte hela garderoben ner i kassar och ut ur lägenheten. Jimmy stackarn som oftast får trösta mig då hela värden rasat under mina fötter är ju en ängel och skämmer bort mig alldeles för mycket men han såg till att jag beställde några tröjor, trots min uppgivenhet om att allt var fult och för litet. Men fick ett packet igår och jaa tröjan satt ganska bra har lite att växa i. TACK ÄLSKLING för att du är en sån ängel utan dig hade jag nog fortfarande legat under täcket och gråtit (som om de hade hjälp).

   Bilder tagna v24 +6 (idag)

Lillkillen då:
Joo han är då allt en vilde och ligger inte mycket still, BM gillade de sådär då hon inte fick hjärtljuden så lugna som hon ville. Men är nog inte så konstigt med en lite stressad bebbe då man själv sover och lever på nålar ibland. Han börjar växa till sig och jag känner mer och mer hur han börjar trycka på delar i min kropp. Ser nu på utsidan väldigt klart då han sparkar magen åker lixom runt på något sätt och hoppar till då han sparkar och gör sina piruetter.



Kommentarer
Saara ♥Min Graviditet och Vardag♥

Ja. tänk om det blir samma dag. hade ju varit hur roligt som helst :)

Okeej. Är du nervös inför förlossningen?

Jag är super nervös.

Haha, ja du får se hur det blir när du väl ligger där. Du kanske får så himla ont att du behöver smärtlindring iallafall.

Jag ska ha ryggmärgsbedövning har jag bestämmt mig för. Jag är en vekling när det gäller smärta :P haha:P

Kram

2010-02-03 @ 18:28:30
URL: http://itssaraslife.blogg.se/
sofie

sv: åh vad roligt ! :)

2010-02-03 @ 20:58:51
URL: http://seets.blogg.se/
Saara ♥Min Graviditet och Vardag♥

haha jo, vi måste dom ut på något sätt. :D

Tack så mycket. Jag hittade dom på rean på Ellos. Men får köpa dom senare när jag får pengar :)



Kram

2010-02-04 @ 09:15:03
URL: http://itssaraslife.blogg.se/
24 år och snart pappa

först vill jag säga grattis till det kommande barnet. vi väntar också barn. fast du är i lite fler veckor än vi. jag en blogg som jag bloggar om graviditeten. kommer självklart blogga efter förlossningen.

Om du gilar småbarn/bebisar eller helt enkelt tycker det är intressant att följa en graviditet så finns det en möjlighet nu! =)

2010-02-04 @ 15:07:13
URL: http://tobiasbloggen.blogg.se/
18 år och gravid

Oj jag tror du kommer få en flicka! Vet ni ? Annars gissar jag 99% på en flicka!

2010-02-05 @ 23:01:40
URL: http://mittlivv.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0