23:44

Idag har tiden gått jätte fort på jobbet. Var mycket att göra och tiden rann iväg :) Skönt! Nu har jag precis kommit hem och var tvungen att spana in här på bloggen inna jag lägger mig i sängen.. Imorgon blir det familjerätten och sen blir det kanske att hämta bilbarnstolen om den har kommit..

De är snart bara 100 dagar kvar tills lillen är här. Imorse så var han lite busig och jag tror att de var ryggen han trök upp på ena sidan så magen min såg heöt sne ut. Haha! 

Vi längtar varje dag, varje timme och varje sekund efter dig.


Kommentarer
Malin 21 år, & Gravid.

Hej och grattis till din gravidiet. :) skönt att du närmar dig 100 dagars sträcket nu iaf :)

2010-02-08 @ 15:36:19
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0