Liam 7 Månader

Aa som rubriken säger så vart våran lilla prins 7 månader förra söndagen (12 December). men ingen uppdatering har gjorts om de för att veckan har varit ett helvete med innfluensan på höög nivå.. De har spyts, rännskita åå höög feber hos samtliga + att jag har haft jävligt ont i mitt ena öra.. Men nu så börjar de ordna upp sig och de ända som inte är i balans än är att äta ordentligt 4-5 tuggor så är vi mätta.. Suck!! Men jag hoppas denna helg slutar bättre iallafall. Ska nämligen iväg åå spela fotboll ikväll, jaa jag känner mig bra och har gjort de 2 dar nu.. Bara maten som är rubbad, som de står ovan.

Men tillbax till sak.. Liam!
Han gör sådana framsteg men just nu är han sååå mammig å jag kan inte äns lämna rummet utan att han får elefant tårar åå vill förlja med. Lite jobbigt faktist då jag nästan måste ta med honom då jag ska på toan. Just nu sover han åå då kom jag på att jag skulle skriva några rader här.

Jag kan inte fatta hur fort tiden springer iväg snart är han väl 18 å står vid dörren åå ska flytta hemmifrån :/ Man borde njuta mer å ta tillvara allt. Men de är svårt att hinna med allt då! Men att han gjort framsteg de ser nog alla :)

Första kryptaget från knä gjorde han i förrgår.
Säger mamma då han är ledsen annars är det något som mer liknar pappa.
Bytt bilbarnstol i bilen, Akta Graco comfort S (eller något sånt)
Pratar med någon b liknande när han jollrar nu :)

Aa de går fort men faan vad man kan älska en såådan liten människa :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0