Julhelgen

Hela helgen har varit toppen :) 2 julbord å en hel del julklappar.. Liam fick nog helt klart mest.. Han fick en super fiin spjälsäng med tillbehör av farmor och farfar. Sen mest kläder över lag :) Några leksaker, en kvackande ankfamilj av Monuiqe och Filmer av Morfar och Marie. Kläder och en plocklåda av Mormor. Av oss fick han inget speciellt då vi resonerade så att han ändå inte brys sig ett skit i år.. haha men köpte lite coola kläder till garderobens hans :D Av Liams Gudmor (Sophie) och Peter fick han en jätte stor Hund :D tusen tack!!

Jag fick kläder av Jimmy en jätte fiin kläning å lackleggings, grrr ;) Sen av mamma fick vi en gryta och en kalender. Av pappa fick vi lite pengar och sen fick jag smycken och en klänning till :D så nu är man redo för våren och lite fester, Ska försöka ta lite kort på dem sen så ni får se dem :D

var var vi då:
Jaa vi var hos min mamma på Julafton tillsammans med mina bröder och mammas bror Ola. Jätte mysigt och gooooood mat :D På juldagen åkte vi till Pappa och även där vart de Julmat och jag måste ju bara säga att jag ÄLSKAR Maries potatisgratäng. Måste ta de receptet sen ;) Var så länge sen vi var hos pappa nu så har inte träffat Marie på jätte länge så de var roligt att se henne. Pappa träffar jag ju minst 2ggr i veckan på träningarna :D

Nu i mellandagarna så hoppas jag på att jag någon dag har en bil för då blir de nog att åka och titta på rean, har redan varit nere på stan här och hittade en skinnjacka till Liam och ett par byxor till honom. Jag själv fick en jätte fiin blusjacka av mamma :)

På torsdag så åker vi upp till Dalarna för ännu en julafton och sen fira in de nya året.. Ska senare lägga upp en sammanfattning på 2010 men den lär bli lång så måste skriva den i words innan jag sätter mig här och rablar. Men en sak är säkert de är att INGET år kan komma att jämföra sig med 2010.. Liam är det största som hänt både mig och Jimmy och för honom kommer vi gå genom äld och djupa vatten.


Lyckliga små tomtenissar.. Så fiina :) (Liam & Min yngsta bror Eric)

 
     En glad familj, Fast Liam ser lite trött ut...                 Liam har fått hoppa ner i sin nya säng från famo & fafa!

  
Tomten som besökte oss och familjen Torstensson            Vårat berg med inslagningspapper å kartonger.

  
        Pappa delade ut klapparna på Juldagen                     G-farmor, farfar och farmor (från mig sett)

 
Glad bror då han fick öppna största packetet och fick en Peak Bike ;)

 
Liam fick en Gåstol av g-farmor och g-farfar



Kommentarer
Anonym

Hej!

Har du och Jimmy haft någon paus i erat förhållande. Hur kan man klara sig ur de? Jag har paus med min kille nu för han hittar inte gnistan till mig hur ska jag göra, jag vill inte förlora honom. Kram

2010-12-27 @ 17:44:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0