Glada besked

Efter mitt systra inlägg sist om hur de går med mitt mål så kommer här ett toppen besked om hur de ligger till nu :) Jag har varit sjuk åå kanske inte ätit så bra, mest onyttigt åå oregelbundet.. Så trodde jaga tt beskedet på vågen skulle se mycket mycket värre ut än de gjorde..

Startvikt: 75,4 kg (26/9-10)
Vikt vid inskrivningen: 60 kg
Mål till nyår: under 70 kg

NU: 70,3

Totalt: -5,1 kg
Kvar: 0,3 kg




NU så ska det köras påordentligt innan Nyår för alla vet ju hur mycket man sla trycka i sig runt jul å nyår.. Tur att man är med åå styr vad som ska finnas på julbordet ;) Neej men klart man ska få äte gott å må bra över julen :)

Träningen har inte varit på topp då vi varit sjuka här hemma nu i snart 1,5 vecka :( Men ser fram emot söndag då de blir en internmatch med brudarna.. Girls ni gör min dag ;)


Kommentarer
Saara ♥ Mamma Till Linnéa ♥

Hej på dig.

Kanske om du har tid någon dag så kanske du skulle vilja hitta på något. Kanske sitta hemma hos dig? Fika lite? :)

Det var så länge sen nu vi umgicks tycker jag och det är tråkigt att vi inte umgåtts mer.

Kanske tisdag eller onsdag om du vill och kan? :)

Kram

2010-12-17 @ 22:08:27
URL: http://itssaraslife.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0