Blir att kämpa nu!

Jaa hur går det egentligen med träningen. Veckorna rinner på och jag försöker så gott de går.. Har kanske inte gjort någon stor förändring innom kost än men det är nog den tuffaste biten oxå för mig. Att börja träna var egentligen ganka lätt.. Förra veckan såg ut så här.


Onsdag: Gymmet 1,5 h
Söndag: Fotbollsträning 2h (Puls (SPRING) 1h, sedan spel 1h)


Såå aa hann inte med så mycket så veckans resultat var ju som väntat, inte så värst bra.. Men så här ligger de till..


Startvikt: 75,4 kg (26/9-10)
Vikt vid inskrivningen: 60 kg
Mål till nyår: under 70 kg

NU: 71

Totalt: -4,4 kg
Kvar: 1,1 kg

(vill ni se hur det gått tidigare veckor så klicka HÄR)

På 6 veckor har jag tappat hela 20cm de känns kanon och jag tror att de börjar synas :)



Såå nu i veckan så blir det inget tjafs utan bara att bita ihop och köra för har faktiskt ett mål att nå och tiden stannar inte för att jag inte sköter min del av avtalet.. Så skärpning och ta i nu!! veckans träning:


Måndag: Gymmet 1,5h (löpband 15min, sedan överkropp och lite ben för att mjuka upp de stela.. Avslutning par övningar)
Tisdag: -
Onsdag: F-träning 1,5h (skulle gissa på Fys)
Torsdag:-
Fredag: Ev. Gymmet 1,5h?
Lördag:-
Söndag: F-träning 2h (skulle gissa på puls igen)


Håller jag detta schema och köör hårt på passen så tror jag att de kommer ge ett bättre resultat :D Övrig tid ska jag spendera med min familj :)




Vill platsa in i bilden utan att känna att jag vill retuchera bort mig!!



Kommentarer
Nina Ekwall

Men ååh Jessica! Du var så fin och smal när jag såg dig på mobergs i lördags! men jag vet hur det känns att ha ett mål inpräntat i hjärnan! Men du ska veta att det absolut syns :)

2010-12-02 @ 19:10:31
URL: http://ninaekwall.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0