Upp och ner..

Idag var vi på babysim imorse och de var faktiskt ganska så roligt fast Liam var lite små gnällig och inte riktigt gillade att vara i vattnet på de viset. Men går nog bättre nästa gång hoppas jag! :D Han skulle äta mitt upp i allt oxå hahaha.. Såå nu till nästa gång så ska jag ge honom en STOR flaska innan :D

Sen bar det hemmåt och käka lite sen över till Sara där Sandra och Sara höll på för fulla muggar med att städa. Så har gnuggat mina fingertoppar helt ömma haha.. Tog bort massa klotter från väggarna och sen skrubba av diskbänken plus en hel det dammsugning. Men nu börjar de närma sig klart bara ytterst lite kvar!!

Alldeles strax ska jag ut till Rådmansö och prata lite med Anniz, gjorde illa knät på träningen sist och har svårt att böja på de och gå i trappor. Såå idag blir de ingen träning för mig!!! Sen blir det gärnet på torsdag för BKV hemma i helgen.. :) hehe, bara vi är några fler än sist.. Men vi har inget att spela för nu så vi lirar bara av dem sista sen får vi se hur de blir till nästa år..

Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0