Träning nummer 2 denna vecka!

Yesbox. Var iväg och spelade lite fotboll igår, det var i alla fall vad jag tänkte innan jag kom dit. Vi körde ganska tufft igår och de var mycket kondition av alla dess former. Jag lovar er jag var helt färdig då träningen var slut och då säger A att vi ska springa lite till innan vi får åka hem. "jogging" till halva och fullt resten, detta skulle vi göra 4 ggr och de där fullt fanns inte riktigt för mig efter den sten tuffa träningen innan. Benen var som spagethin och hjärnan bara skrek stanna för i helvete. Men jag föreökte verkligen att öka då vi skulle de såg nog inte så stor skillnad på min jogging och fullt just då. Neej, fy fan säger jag bara! Men så jävla skönt efter att veta att för varje träning man gör är jag ett steg närmre mitt STORA MÅL: Att gå ner till 60 kg (10kg). Sen blir ju kroppen mer tränad och de säger vi absolut inte nej till här...

Idag får vi väl se om jag tar mig ut på Joggingturen. Benen är väldigt fiint möra idag och en dags vila är nog inte fel just nu så tränar man hårt på torsdag igen?! Men vi får se jag är egentligen upptagen på tordag men kanske hinner en jogging tur innan jag ska iväg. Hum, det visar sig annar är fredagen mitt sista alternativ.

A frågade om jag kanske kunde tänka mig att spela match i helgen (lördag). Men vet inte om jag ska kliva på de så tidigt eller jaa tidigt och tidigt är mer att jag knappt kommer att orka mer än 15 minuter och det var över 1 år sen jag spelade match sist, så är faktiskt lite skraj för de. iof så ska vi inte springa någon marathon innan matchen så de är lite skillnad mot träningarna men de är å andra sidan 100 ggr tuffare på en match. Jaja, åter står att se. Liam måste me och de är inte alls säkert att han är så sugen på att mamma ska ut och springa på en fotbollsplan och de är absolut för många timmar att lämna bort honom då matchen är i Norrskedika, så 6-7 timmar borta blir vi nog. Så då måste någon med och ta hand om honom där och de är inte så lätt, Jimmy jobbar då så just nu ser det inte så ljust.

Jag är ju ute och tränar ca 6h i veckan då Jimmy (oftast) eller någon annan får passa honom undertiden. Är ju bara bra för Jimmy att vara själv med honom oxå men som sagt tidigare så är han fortfarande väldigt liten och allt vad de innebär. Så kanske inte i helgen men nästa då är det ändå hemmamatch, närmre att åka och färre timmar, då behöver inte Liam och Jimmy åka med heller.

Neej, mycket babbel här nu och lilleman sitter och babblar med tv:en så ska nog gå och göra honom sällskap tror jag :)


Kommentarer
Anna & Melody

Nej det behöver inte vara så märkvärdigt... Vi vill inte ha en tillställning som känns stel och krystad utan vi vill bara ha det enkelt och fint utan att det ska kännas så formellt!!!

Så det blir nog som du sa - mer som tt kalas :) Tack för tipset!

2010-08-11 @ 09:15:29
URL: http://livetmedskorpan.blogg.se/
carrå - 19 år och gravid

Mitt mål ligger också på 60 kg sedan när bebisen är ute :). Men man får ju ta det i den takt det går :)

2010-08-11 @ 09:24:20
URL: http://ettnyttsteg.blogg.se/
carrå - 19 år och gravid

Ja faktiskt i alla fall om man som mig är riktigt kort (162) :P.

Ja helt ofattbart faktiskt. Det känns underbart, spännande och helt overkligt :). Men din son kom lite tidigare va?

2010-08-11 @ 12:33:32
URL: http://ettnyttsteg.blogg.se/
Ida - mamma till Leo

tack du!!

Hmmm jadu, jag har gått på roden :P känner igen dig också. tror vi gick på samma hur när det var inviduella valet eller vad det hette med styrketräning om jag inte minns allt för fel :)

2010-08-11 @ 13:01:57
URL: http://chicalinda.blogg.se/
Ilda - Blivande Mamma

Jag hoppas hon kommer snart :D Längtar sååå!



Vilken söt liten prins du hade där ^^

2010-08-11 @ 13:17:48
URL: http://mislimoje.blogg.se/
Anonym

Hej! Måste bara fråga. Det låter knappt som att Jimmy är "förälder" någonting. Du lämnar Liam till honom typ 6timmar i veckan. Hur delar ni på föräldrarskapet? Är det bara du som tar hand om Liam?

2010-08-11 @ 22:49:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0