Söndag!

Idag har vi varit och kikat på när RSK tog emot Upplands.Ekeby. Man kan väl säga att det gick sådär och resultatet vill ni nog inte veta (2-10)! Känns lite sisådär när det gäller RSK just nu, vet inte vad de är som händer eller vart alla tagit vägen? Pendlar mellan 7-11 spelare på träninarna (oftast) och de är ju inget att bygga ett lag på. Så en stor förändring måste ju ske snarast!! Nu har inte jag varit där och tränat i veckan så vet inte alls hur det såg ut då men är det som tidigare så fattas de en hel del folk.. Detta kan göra mig så galen, kan man inte komma så HÖR av dig till tränarn annars kom ner och visa att du bryr dig. För tränarna lägger ner inte bara 6 timmar i veckan uten kanske de dubbla, om de ens räcker!! Så för deras skull kan de vara nice att höra av sig så han/hon vet om de ska bli någon träning eller inte, för är verkligen skit onödigt att sitta och åka ut och sen är det ca 7 st där och de blir lixom ingen träning utan bara något halvdant!! Så till er tjejer som läser detta, tänk efter och hör av och tala om vart ni håller hus och om ni tänker fortsätta..

Annars idag så har vi hängt med Linda, käkade rabarberpaj hemma hos hennes föräldrar och prata allmänt strunt. Kajsa ringde och vi pratade om lilla Melvin som äntligen kommit till världen efter allt (länk till kajsas blogg finner ni till höger).

Nu på kvällen så var vi nere i Görla och kikade bilar, var faktiskt lite bilar där idag. :)

Neej, hör popcorn i micron så dags att sluta babbla och bygga vidare på min mage.. Så hej på ett tag!



Kommentarer
Malin, mamma till Jamie

Min naturliga hårfärg är blont, eller den va iaf :p

Jag har inte haft min naturliga hårfärg på hur länge som helst! :p

Men jag funderar på att färga bruna slingor så behövs inte håret färgas lika ofta! :)

Utväxten blir ju inte lika tydlig då :)

Jo, precis!

Dom små går ju först :)



Kram!

2010-08-09 @ 06:58:34
URL: http://mmylove.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0