Min första match på 1 ÅR!!

Neej, vart inget inlägg igår pga att jag var helt slut efter matchen. Jag som trodde jag skulle spela 15 minuter spelade faktiskt hela 80 minuter och de känndes i kroppen för de var ju sjukt varmt igår oxå 28-29 grader skulle jag gissa på att de var i den gropen. Neej, jag var så sjukt nervös innan matchen att jag inte viste riktigt vart jag skulle ta vägen. Väl ute på uppvärmningen så vart det inte speciellt mycket bättre. Nerverna spelade mig verkligen ett spratt. Men så fort jag kom ut på planen efter 10 minuters spel så släppte allt och de var som bort blåst.

1:a halvlek gick väl så där och jag till en början kände mig lite vilsen, men tillsist så kom känslan krypandes i ryggen och de kändes bättre. Vist jag är ju itne den snabbaste smidigaste just nu så dem kom ibland förbi lite för lätt. Men jag litar inte på min kropp rikgit än för att kasta mig ner framför fötterna på dem för att bryta en boll. Neej, mitt bäcken säger jag då först!! Men jag gjorde så gott jag kunde och jaa med några kilo extra så flög dem faktiskt en hel del längre.. hehe, tror dommarns sa till mig 2 ggr.. hahaha!!

2:a halvlek då var man inne i de där, men då gjorde sig orken påmind istället, suck! kämpade på och försökte tänka på annat men var inte så lätt när genomskärarna kom och man skulle springa ikapp en forward som var 10-15 steg före. Neej, ville ha ett byte men vart då en vätskepaus. Utan den så hade jag aldirg klarat 80 minuter. In och kör ba, fick jag som kommentar och den satte sig i huvudet nu skulle jag visa dem andra brudarna att man på ren vilja tar sig väldigt långt. Jag gav mig FAN på att jag skulle spela tilld dommarn blåste.

Vid en hörna så rensar dem bort bollen den kommer ut till Sofi igen som nyss slog hörnan bollen går över till andra sidan dit, tror det var Carro hinner och spelar bollen till mig som smitit upp i banan. Jag lägger på en kanon och den går via en hand på deras spelare ner till Anniz som fiint sätter den. Så där ja, kunde min debut varit bättre? Neej, skulle inte tro det! Vist jag hängde inte med till 100 som förut men ge mig några matchet så ska vi se att även jag kan få rull på höfterna igen :D

Mitt citat från igår bil: "har man bara inställningen så har man halva vunnet"

Det stämde bra på mig iallafall för hade jag inte gett mig fan på att jag skulle klara av det så hade jag nog inte gjort de utan fallit för trycket och gått av!


Kommentarer
Emma & Theo

haha men guuud va lyxigt!! Sjukt avis :P kul att spela match :D bra träning! Vi hade en toppendag i norrtan vi, dom har ju så galet god mat :) kram

2010-08-15 @ 12:08:07
URL: http://littletoddler.blogg.se/
Emma & Theo

haha fast så är theo också, han har alltid sin snuttetrasa vid matmålen och när det är sovtime, och då verkligen gapar han efter napp och/eller mat ;) så sött! SÅ ser man dom ligga där och snusa :) Ja förstår det, skönt att röra på sig lixom o få egentid , viktigt viktigt för mammahjärnan att få slappna av lite :P Alltså jag ligger på -1 kg från vikten innan jag vart gravid, dock så känner jag mig fetare än innan, men det måste nog vara skinnet eller huvudet som det är fel på :P Har du msn? Adda mig om du vill på min mail :) kram

2010-08-15 @ 12:22:38
URL: http://littletoddler.blogg.se/
Anki - mamma till Jamie

Tack sötnos :)

2010-08-15 @ 20:41:19
URL: http://ankihansson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0