Liams Sjuk!

Lilla gubben har haft feber hela natten 39'c vid 01 tiden (tänk då på att han är en låg 36:a i vanliga fall) och nu samma på morgonen. Har varit en väldigt tuff natt då jag inte kunnat sova för måste ha kollen över om ha andas eller tappar nappen. Han var dessutom helt täppt i högra näsborren så flåsade hårt genom den vänstra. Att se sitt barn lida så mycket var sjukt jobbigt och väldigt ansträngande. När han knappt orkar ta i och skrika för att han är trött men har ont i kroppen, utan mer bara ligger där och små gnyr fast man ser att han bra gärna vill ta i för allt han har.. Mitt lilla hjärta, vi skulle ha kräftis idag men vet inte hur aktuellt de blir om vi mår så här här hemma, men ska ringa till Sofie och prata med henne vid 1 tiden. Sofie om du läst de här så messa mig!!

Idag hade vi egentligen lite saker vi var tvugna att göra men nu låser jag dörren och så håller vi oss hemma. Ska bara mysa med honom i soffan och bara vara där så han känner mig hela tiden, för inatt var de det ända som hjälpa att han sov mellan mig och Jimmy. Åå stackars Jimmy som skulle upp och jobba idag som gjorde allt för sin lilla älskling inatt.. Tror Jimmy bra gärna velat stanna hemma med oss!! :(



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0