Jag älskar min SON!!

Man kan inget annat än att vara stolt över honom. Han är exemplarisk då det gäller sömnen vist han är långt ifrån perfekt men han sover 8-9 timmar med lite matstunder där mellen! Han börjar geppa och ska smaka på allt som kommer i hans händer, är ju så dem utforskar allt när dem är små. Men de är så härligt att se hans framsteg som han gör varje dag. Han kan sitta nöjd i sin babysitter i timmar, bara ropar och kollar vart jag är lite då och då. Så då får jag gå dit och prata lite med honom så blir han nöjd igen. Varje morgon när jag tar upp honom ur sängen så ler han stort med hela ansiktet och de gör ju hela dagen varje gång att han gör så. Nu när man kittlar honom lite så skrattar han faktiskt till, sååå underbart!!



Kommentarer
Tova

Aw, han är sååå söt! Visst är det fantastiskt att vara mamma :)

Kramar

2010-08-11 @ 21:27:22
URL: http://trasslet.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0