Inget speciellt!

Har suttit och funderat i en kvart nu om vad jag ska skriva och berätta om. Men grejen är den att jag har inget att berätta idag...

Jag är trött i skallen och känner för att dra täcket över huvudet, fråga mig inte varför för jag har inget svar.. Skulle bara behöva åka bort, långt bort, glömma telen hemma och sen bara vara med min underbara familj. Vi skulle mysa vid havet någon stans, äta på en fin resturang och kanske bli bort skämda för en stund. Orkar inte sitta här och tänka på pengar, mat eller hur det ska bli imorgon... Neej, jag orkar helt enkelt inte mer nu!!!!

Måste hitta ett jobb ett jobb som passar mig. Vem är jag och vad vill jag jobba med är då nästa fråga?! Ingen anning.. Något som inte börjar 5 på morgonen och inte till 1 på nätterna. Neej, ett butiksjobb skulle vara toppen, Intersport, jag skulle stor trivas! Varför kan man bara inte gå in och säga "Hej nu tänkte jag jobba här ett tag, när kan jag börja?" haha.. Har bestämmt mig för att böjra söka jobb men finns ju inga som passa mig på arbetsmarknaden.

Hum, ska mysa ner mig i soffan med min underbara son som gör min dag värd att leva, saknar bara min Jimmy <3

Liam och jag igår medans Jimmy lagade middag. Liam var lite dålig i magen och så himla mammig så jag la mig brevid honom för att han skulle somna men slutade med att vi sov båda två :)


Bilden jag lovade er igår. Jag lägger honom på rygg och han böjer upp sig så här för att titta vart vi tar vägen, sööötis :)



Kommentarer
Kajsa

Haha,, Ja, vi får lösa det så istället :)

2010-08-17 @ 10:02:21
URL: http://kajsarosander.blogg.se/
Emma & Theo

haha ja visst är det :D fast man får ju ångest på samma gång, går lixom för fort på nåt vis =/ :P kram

2010-08-17 @ 15:20:46
URL: http://littletoddler.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0