Har ni hört?

Har ni lyssnat på Eminems nya platta?

Den är sjukt bra och är nästan ett måste i skivsamlingen här hemma :) Gillar fan varje låt på den speciellt "not afraid" & "love the way you lie" (såklart). Men finns en hel det bra låtar till men dem två är väl dem mest kända just nu oxå. Har ni spotify så ut och lyssna på: Recovery - Eminem.

Igår så ställde vi in kräftisen med Sofie och Robert tar det efter att Robert kommit hem från Bulgarien. Typ om 3 veckor kanske, tråkigt men han var inte så pigg och vi ville inte chansa. Idag vaknade han feber fri så skönt :) Men då är Jimmy dålig istället. Så jaa det var nog tur att vi ställde in så inte Robert blir sjuk tills han ska iväg. Skräcken att åka bort och vara sjuk!! hehe. Idag är det en kompis till Jimmy som har kräftis så vi tänka nog ta oss ut och säga hej ikväll. Jimmy har handlat lite att dricka men får se hur pigg han är på att dricka de nu när han inte mår så bra. Snuttarna mina!!

För mig blir det i alla fall lugna puckar då jag ska spela imorgon och jaa det sägs att vi inte är så många så blir att KÄMPA ordentligt imorgon. Jag förstår varför Anniz går i taket och lackar på det här. Vist nu är det sjukdoms tider och så men har varit likadant hela säsongen att de är dålig uppslutning till träningar och knappt så vi får ihop tränade spelare till match, utan tvingas ringa upp folk från "förr". Tråkigt och det ända som snurrar i mitt huvud då är "orka ett år till", Neej jag är ledsen men jag har ledsnat och frågorna är: kommer de bli bättre? är det värt de? Jag vet inte, så nu står dörren verkligen vidöppen för annat! Att svika/lämna RSK kommer vara tufft men när de inte finns folk och vi förlorar alla matcher då är de inte roligt och att åka ner i 5:an kanske vi skulle ha gjort redan förra året men vi valde att stanna och satsa, alla lovade att hänga på och de där med att lova är inte allas bästa sida, 2 av oss blev gravida, flera vart skadade (långtidsskadade) och andra vet jag inte, ledsnade kanske eller fick ett jobb så tiderna inte passade.... Så då är nästa fråga VART FAN ÄR VILJAN/ INSTÄLLNINGEN TILL ATT VILJA SPELA FOTBOLL.. VI har 2 tränare som ordagrant OFFRAR ALLT för att få kommer ner till Rådmansö Schakt Arena och träffa sina spelare och ha en rolig träning. Jaa vi kan ju i alla fall skriva på våra utvärderingar att det inte blev som tänkt och att det är svårt att lova när de kan hända vad som helst nästa dag.

Oj var inte alls de här jag tänkt skriva om men de har legat på mina läppar länge nu och jaa tydligen behövde de komma ut. Vart lite skvaller om all möjligt måste jag säga...

Jag vill tillägga en gång till att detta är en blogg där jag skriver om vad jag tycker och från min synvinkel, så om någon har invändningar eller känner sig påhoppad så säg till. Det är inget som säger att de jag skriver är 100% lika som någon annan har sett på sakerna.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0