En undran!?

Ååh Hallå alla bloggläsare :)

Igår var en härlig dag, först så var jag ner på stan för att killa priser på papper och sånt för fick för mig för en stund att jag skulle göra egna dopkort. Men räknade och de skulle gå på ca 6-700 kronor, alldeles för dyrt för bara dopkorten. Är ju 75 ex som ska ut med Saras och Ronnies inbjudningskort. Jag hittade en blogg som gjorde super snygga (http://hoshelena.blogsome.com/2009/04/21/inbjudningskort/#comments) Klicka på länken om ni vill se dem :D Super snygga.. Men nu har jag nog bestämmt mig för att skicka efter från internet och sen ta lite av hennes ide med bandet runt korten :)

Senare kom Kajsa över med Melvin hon gjorde små fotavtryck jisses vilka små händer och fötter hon kanske lägger upp någon bild på reultatet på hennes blogg (http://kajsarosander.blogg.se) Även Honken kom förbi och käkade middag med mig innan vi drog och träna. Riktigt skön träning igår.. Kämpar skallen fick jobba igen och sen var det lite 1 mot 1 situation (av det roligare slaget) och de bästa av allt 2 målsspel. Vad är fotboll utan de lixom?? Grymt nice träning!! Vart även uttagen till Helgens match hemma mot Riala ska bli mycket roligt, hoppas att jag orkar lika mycket som sist.. Har även insett min skräck att kanske stå på planen mot FSK och min far. Anniz vet att jag inte vill eller snarare törs men får se med lite individuell coatching så kanske jag är med endå.. Var snälla då brudar (FSK)!! Jaa vi får se i alla fall. Allt är bar träning för mig och för varje träning är jag ju ett steg närmre mitt mål..

En sak är väldigt konstogt och kan någon förklara det så skulle jag bli glad. Även fast jag tränat i snart 1 månad så har jag inte gått en i vikt på vågen men jag ser ju att jag är smalare i både ansikte och tappat lite här och där??!! Är jätte konstigt tycker jag borde de då inte minska i kilon på vågen oxå eller väger muskler så himla mycket mer??

Neej, ska nog passa på att vila en stund nu när Liam ändå gör det, hoppas på lite kommentarer när jag kollar bloggen sen igen :D

Kram på er :D

 

Vist ser man skillnad??
Första bilden är tegen då vi kommit hem från BB och den andra är tagen för någon dag sen!

     

 



Kommentarer
Malin, mamma till Jamie

Muskler väger mycket mer än fett, skaffa dig ett måttband istället och mät runt lår, mage, rumpa osv så kommer du se skillnad :)

2010-08-20 @ 09:11:59
URL: http://mmylove.blogg.se/
Anna

Klart det är så att du fått mera muskler igen när du börjar träna, jag lovar att du gått ner i vikt om man räknar själva fettvikten...Muskler väger faktiskt mer än fett, men fett tar mer plats på kroppen.

2010-08-20 @ 10:47:13
Malin, mamma till Jamie

Ja, gör det :)

2010-08-20 @ 15:11:33
URL: http://mmylove.blogg.se/
Sofia

Hej tjejen!

Det är stor skillnad och muskler väger mycket mer än fett! Stirra dig inte blind på vågen utan se dig själv i spegeln som den kanontjej du är!

Kram!

2010-08-20 @ 22:14:05
URL: http://mylifeback.blogg.se/
Carro, FSK Dam

Varför vill du inte spela mot oss för? :P Och jag tror verkligen inte att vi behöver vara snälla för du är en tuff spelare som inte kommer ge upp i första taget. :P

2010-08-21 @ 17:27:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0