Att sporra till att träna

Jag köpte en klänning som jag ska ha till Liams dop men när jag köpte den så var det som ett korvskin och mina valkar var inte så snygga. Men jag sa att jag köper den för att sporra mig själv till att köra igång med träningen så att jag kommer i den sen. Har inte testat den och kommer nog inte göra det först det börjar närma sig dopet (som vi ännu inte fått något datum på). Men de ska bli spännande och jag hoppas att jag kommer i den om jag fortästter med den träning jag gör nu.

Måndagar: Löpning plus 15x styrka
Tisdagar: Fotbollsträning
Onsdagar: 15x styrka
Torsdagar:Fotbollstäning
Fredagar: 15x styrka
Lördagar: -
Söndagar: Match (när matcherna slutar blir det Löpning)

Det där med mat, vad man ska äta när man tränar. Jag kommer fortsätta att äta som jag gjort innan men dra ner på mängden och lägga till ett mellanmål istället :D Tror att det ska funka bättre att jag lägger till en frukt eller något annat i den stillen. Så magen hela tiden känner sig nöjd och inte lagrar massa extra fett i kroppen som reserv.
Typ:

07:00 Frukost
11:00 Lunch
15:00 mellanmål (här i mellan blir man oftast hungrig och då tänkte jag lägga in ett mellanmål som frukt, youghurt eller något annat lätt)
18:00 Middag (eftersom att Jimmy kommer hem så sent så blir oftast maten serverad runt 18-19 tiden)

Hum, ja var inte direkt ett sånt här inlägg jag tänkte skriva då jag satte mig vid datorn men var de jag kom att tänka på :) haha!



Kommentarer
Emma & Theo

ja men gud ja, det mesta sitter i huvvet, usch. Känner mig fortfarande fet trots vikten =/ kan bli farligt det där om man inte passar sig. kram

2010-08-15 @ 21:10:55
URL: http://littletoddler.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0