Måndag igen!

Inatt som jag som en prinsessa behövde bara gå upp och kissa 1 gång innan Jimmys klocka ringde, de är lyx! När han åkt så somnade jag om och vaknade vid 9 ungefär, lyx det med. Nu så väntar jag på att Sophie ska svara på mitt mess sen ska jag nog ta mig bort till grind för att hjälpa henne lite. Måste ju ha saker att göra så man inte tänker hela tiden på den där lill filuren i magen som inte vill ut fast vi sagt till honom några gånger nu.. hihi! Neej, men han kommer då han är redo men nu när de är så nära så verkar tiden gå i slowmosion om man inte har något att sysselsätta sig med HELA TIDEN.

Neej, nu svarade hon så då är det dags att sätta lite fart. Måste ner på stan oxå för hon fyller år på onsdag så tänkte ta med mig en present idag för vi kan inte komma dit på onsdag då vi har städ dag här med föreningen. Illa!

Jag vet att det är lite dåligt med bilder på min blogg för tillfället men de ska jag väl försöka att bli bättre med.

  

Magen igårkväll :) Lite sne och galen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0