Tisdag 20 April - En månad kvar idag!

Jaa imorse då jag vaknade var det sol men nu då jag tänkt ta mig en promenad så har det allt mulnat på sig. Känns lite som min start på dagen med, tog en dusch och efter de har jag inte fått ordning på något, håret är som en sträv räv och kroppen vill jag bara slippa nu!! Snälla bebis kom ut nu...

Blir nog en dag framför tv.en för har inte ens orkat klä på mig, eller jag orkar inte leta efter något som passar som jag inte använt de senaste 10 dagarna.. Men de är svårt då allt är fär trångt eller för kort. Hum neej, dags att börja le och njuta igen. Bebis påminner mig dagarna i ända att han fortfarande är kvar där inne vilket är udnerbart. Han rör sig inte så smidigt längre och de känns att han tar upp den större ytan av magen. Att lägga benen i kors är en omöjlighet för är som att ha en boll mellan benen. haha! Men 30 dagar ska jag nog kunna hålla ut är ju ingenting jämfört med de 250 som gått passerade. De ska bli "roligt" att se hur mycket av kilona som fortfarande kommer finns kvar som minne efter honom hela sommarn, sen ska träningen in och allt ska bort och ner på ca 58 kg igen :) Det är något jag ser fram emot :)

Neej, dags att göra något eller jaa, lägga mig på soffan för att slöa lite!

Hoppas ni får en bra dag! och jag slänger upp listan igen så får ni fortsätta att gissa :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0