musik

Sitter just nu med två datorer för att jag inte orkar flytta dolern till den andra. Jag ahr nämligen lånat Sofies dator för att fixa med min ipod. Så den får lite ny musik. Eller lite mer musik än innan.. Men hon har så mycket så man blir lite trött o huvudet av allt.. Hehe.

Är ju Valborg idag och de händer väl inte så mycket. Men jag och Jimmy ska hem till familjen Pettersson och äta och sen kanske vi kikar in deras brasa som dem skulle ha på området. Mysigt! Kan hända att de kanske blir ett beslk på trädgårn efter de men vi får se.. Just nu är jag lite orolig i magen så får se om de släpper eller om man håller på att bli sjuk eller nått. Bebis kanske!? neej jag vågar inte hoppas!

Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0