Måndag 12 April

Måndagar är verkligen inte roliga.. Men idag så har jag lite att pyssla med. Det ska tvättas bebiskläder och lakan, sen så ska jag nog ut i solen en stund oxå men de ser inte så varmt ut men kan vara skönt att gå ut med och inte bara ligga här inne på soffan.

Imorgon är det dags för BM igen och det var ett tag sen jag var där nu, men de har sett så bra ut att hon valt att ha mig på besök var 3.dje vecka så får väl se om de ändras nu då det inte alls är lång tid kvar?! Vi har ju paserat 40 dagarsstrecken och de känns toppen, känner mig redo och väntar med spänning på när han ska välja att komma ut. Det är ju 5 veckor kvar så lär ju inte hända något än på några veckor men man kan ju alltid hoppas lite att han ska vilja komma ut lite tidigare ;)

Jimmy får spader på mig och allt bebis prat här hemma, han säger ju inte så mycket själv och håller mest bara med när jag tar upp något. Men jag gissar på att han är lite nervös och sen kanske inte riktigt tänkt massa på hur det kommer att vara sen. Med skrikiga nätter och en hel del blöjbyten, men han lär nog inse de då i alla fall..

Neej, dags för lite nytta!


Kommentarer
Anki

åh tack för tipset. Ska gå in och kika på hennes sida då :) Nej man vet ju aldrig om det stämmer eller inte. Men jag gillar te och känner att jag kan prova :)

Kram

2010-04-12 @ 12:49:34
URL: http://ankihansson.blogg.se/
ECVADOR

congraaatzzzz

2010-04-12 @ 13:19:29
URL: http://ecvador.blogg.se/
Lollo

Pappor fattar inte förens ungen är ute hihi

2010-04-12 @ 16:01:29
Alexandra

Japp jag fick 11,49 :) den 24 februari .. :) hehe

2010-04-12 @ 16:27:28
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/
Agneta Helgesson

Haha såg dig vandra upp för badhus backen.. Jag gick där med min sambo ner till stan ifrån sjukhuset.. Fin mage du hade :D

2010-04-12 @ 20:22:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0