BM Besök idag

Jajjamenasan :) idag blir det ett besök på MVC då får vi höra det lilla hjärtat igen och mäta så allt är okej.. Ska bli spännande, är alltid lika underbart att få höra hans hjärta slå. Just nu så hickar han och jag ska snart röra lite på mig för att vagga bort de ;)

Efter besöket så ska jag träffa Mira och Vincent ska bli mysigt att få se dem och ta en fika någonstans..

Är ju underbart att solen är framme idag med hoppas hoppas att de blir lika varmt som igår. Då ska jag nog ta med boken och försöka hitta en lugn plats någon stans, har ju ingen ballkong så blir ju att leta ett eget ställe här i norrtälje någonstans.. :)

Nej nu ska jag äta frukost så skriver jag nog några rader senare i eftermiddag. Ha en toppen dag

Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0