Bebislängtan!

Nu exakt NU skulle jag ljuga om jag sa att jag inte längtade efter honom.. Han tar upp hela min vardag och jag har svårt att tänka på annat eller koncetrera mig på annat över huvudtaget. Är ju så häftigt just nu att helt plöstligt så ticker en fot fram där och sen en armbåga som står rakt upp där.. Är helt sjukt vad man kan känna hur han rör sig, och vi ska inte tala om att han Hickar mycket :) hihi men de är nästan lite jobbigt då han hickar så väldigt mycket för hela magen blir ju som en tickande klocka i ett samma tempo hoppar magen.

Känner mig så otålig att det ska vara 5 veckor kvar känns väldigt nära men samtidigt SÅÅÅ långt borta! Men är nog som Jimmy säger att han kommer sen då man minst vill de, då man står där mitt uppe i något och ska göar något viktigt för stunden, då kommer det att vara dags..

Jag var tvungen att skriva av mig lite om min längtan för den är vekligen så stor nu och de är ju inte alls långt kvar!!


Älskade Lilla du, Vi lääääängtar så efter dig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0