2 April

Jaa, vad ska man göra idag fram till att Sofie har slutat.. Hum, Jimmy drog till garaget och bröderna är hos pappa! Funderar på at tåka dit jag med men vet inte om jag bara kommer att hinna dit innan jag måste åka igen åå de är det inte värt.

Igår så vart de inte mycket gjort Sofie bjöd på fika på flygis och sen hjälpte jag henne hitta en 3:års present till hennes kille. När Jimmy kom hem så var han itne speciellt pigg, men jag fick honom att gåmed mig en sväng i alla fall.. Var riktigt skönt vårväder igår :) Sen vart de inte så mycket mer av på kvällen då Jimmy fick feber :(

Igår fylldee Marie, pappas sambo år och Idag fyller Malin år min bonusyster så GRATTIS!



Bilden är tagen i April förra året över Siljan



Kommentarer
Elin - Roosa

jo jag är en liten luring=P va en del som gick på de.

2010-04-02 @ 12:18:11
URL: http://elindenfina.blogg.se/
Kajsa

Det är en CityCross..

Jag såg att du hade en duo edge.. Får du plats med den i din bil??

2010-04-03 @ 16:07:06
URL: http://kajsarosander.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0