Allmänt!

Var länge sedan jag skrev om vad som händer här hos mig i min värld. Men just nu så är läget stabilt och allt rullar på precis som väntat. Ska till bansken på måndag föratt lyssna om lån, vill ju köpa mig en bil så man kan få lite frihet utan att behöva anpassa sig till någon annan och låna bil hela tiden. Har spanat runt lite och kanske att jag har hittat en pärla jag vill ha!

Jobbet är ju något man inte kommer ifrån men de rullar på där med har dock två tunga veckor framför mig men de är snart över och man får ju pengar. Har fått gå upp i timmar nu så då öker ju även lönen lite :P åå snart fyller jag 20 åå då går jag upp på lite till! :)

Mattias och Jimmy har båda fyllt år men fler blir det Lollo och Erika står nu närmast på listan. Juste nu kom jag på att jag itne betalat än! Slarv men de kommer så fort jag hittar min dosa!

Kameran hänger med så fort jag ska på något men är svårt att fota då man själv spelar... Annars går de hyfsat!

Neej, imorgon är jag ledig och Jimmy är ju hemma på dagarna nu för tiden så blir nog till Uppsala en sväng :)

 



Kommentarer
Madde

Haha ja det kan man väl xD

2009-09-03 @ 21:22:38
URL: http://maddeeskogh.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0