Tick Tack!

Ja tiden bara springer iväg och jag hinner knappt med. I helgen som varit så var det årsfesten och känner att jag inte missade något då jag var nykter. Men jag hade trevligt och mýcket roligt hela dagen hoppas ni gillade de?

Idag ha rjag jobbat sen somnade jag när jag kom hem och sov i xa en och en halv timme. Snart så ska vi ut till garaget en sväng och sen blir det sängen för börjar 5:30 imorgon! PUH!! Men men sen så blir det nog papperstömning och lite fika i södersvik, om jag inte är allt för sänkt!

Neej, har inte så mycket att berätta fråga om de är något ni undrar över?

Tjiing 


Kommentarer
Madeleine

Hej snygging!

Trevligt att träffa på dig i helgen. Var länge sedan sist men nu får vi ta och skärpa oss och försöka planera in en fika så snabbt som möjligt i höst mörkret!



lycka till på jobbet imorgon. Ta hand om dig !



Kram

2009-10-20 @ 17:57:17
URL: http://mcsyskon.blogg.se/
ANGELICA- www.improvme.blogg.se

fiin blogg ♥

2009-10-28 @ 10:53:07
URL: http://improvme.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0