Hum då var det måndag igen!

Idag har jag och jimmy tagit det lugnt jag ska nämligen iväg och jobba stänging ikväll. Känner mig inte så sugen men måste få in pengarna. Jimmy och jag var ute och gick en sväng var väligt skönt så det rekommenderar jag om ni har tråkigt.

I helgen så åkte vi med eckerö och käkade vilt bord. Det var rikitgt gott kanske lite väl mycket svamp i vissa av rätterna men men. Annars var båtresan precis som väntat några vart jätte fulla och några var lite mer städade. Själv var jag så klart nykter!

Igår så var vi till mor min och käkade och sen var vi jag Eric och Mattias och kikade på biofilmen UPP.. haha var roktigt rolig.

Neej dags att pysa så ska upp och jobba men skriver då jag hinner..

kramkram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0