Höst Höst Höst!

Burrrr! Det är sjukt kallt ute och värre kommer det att bli. Förstår inte dem som går runt på marknaden i bara tröja såg nog till och med någon i t-tröja! Sjukt!!! Klä på er.. Själv gick jag med dunjackan på som jag fick av Jimmy i julklapp förra året, plus att jag ahde benvärmare och en tjock stickad tröja.. SKÖNT!

Marknaden i Norrtälje var som vanligt ur usel om man jämför med andra marknader. Fattar heller inte varför marknaden ska vara i hamnen totalt omysigt och det bara blåser där! Stackarns försäljare! Varma munkar blev det och Marika köpte massa strumpor :) Orginal med andra ord! Är väl typ därför man gör på marknaden är inte så mycket nytt längre! Sen kan jag inte låta bli att störa mig på alla små som springer omkring med massa sprejer och sprejar på varandra i Rimbo var det extremt mycket men i norrätlje var det bättre men de fanns jue!

Efter marknaden så åkte jag hem till mor och kollad epå tv och drack te! Mums.. Nu sitter jag hemma och ska alldeles snart gå och lägga mig. Skönt har varit uppe sedan 5 i morse så sömn behövs.

På tal om kallt. Så är hösten här. Giller den med alla färger på träden och sen att man får mysa mer hemme är ju ett stort plus. Tända ljus, filtar och varma kläder. Ska försöka att ta lite kort någon dag och lägga upp här om jag lyckas ta någon bra höstbild :)

Neej, babbel och tiden rinner iväg..... God natt!

 


Mina bröder i vattnet på Rhodos -09



Kommentarer
Kajsa

haha.. Ne, jag ahr itne sökt nytt jobb.. Det avr en kurs :) Hitta på ngt på Söndag?? Puss

2009-10-08 @ 11:51:54
URL: http://kajsarosander.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0