Tröttmössan!

Har varit för trött så har inte orkat sätte mig ner för att skriva så mycket sen har jag haft fullt upp.. Idag var jag och Linda till Ikea och shopade.. Linda köpte massa roliga saker för hon skulle göra om i sitt rum :) Själv köpte jag 6 ramar i olika storlekar som jag har tänkt sätta i lite roliga kort i som sen ska stå på en planerad byrå i hallen :) Kommer bli kanon fint!



Mamma och jag var åå kollade på den nya stig larsson filmen "luftslottet som sprängdes" var otroligt bra och alla filmer tillsammans är nog bland de bästa som gjorts innom svensk film tycker jag! Mycket gripande och otroligt spännande man blir lixom aldrig mätt vill bara ha mer och mer!!



Imorgon är det dags att fira Kalle ska bli skoj hon vet nämligen inte vad vi ska göra än! Men det vet alla andra!! haha Men ska nog upp till Contiga Cupen först och spana lite. Men nu ska jag nog hoppa ner i sängen och sova.. Har längtat efter det hela dagen :) hihi!

Sov gott alla glada!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0