Tjockis?

Jaa jag känner mig tjock eller mer fläsktjock än Gravid. Känns deprimerande men det spänns nog ut sen hoppas jag! Man får så här kliiij i fingrarna när man ser alla små kläder man vill bara köpa massa små bääbis saker. Men är lite tidigt än, sen skulle man bli så besviken om det skulle hända något så ligger alla fina underbara saker hemma och påminner en. Vore en mardröm!!!

 Kommer att komma magbilder så fort det blir någon att visa.. har fått några förfrågningar på det men kan nog säga att det kommer nog bli fram emot jul. Men då har vi något att se fram emot.. För är ju inte specielt roligt i vardagen just nu, grått och trist väder och kallt.

Mycket negativt nu! haha Men något positivt är att i helgen så åker vi (ett gäng) upp till dalarna och ska kika på John Lindberg som ska spela i rättvik ska bli rikitgt roligt. Ska även för bi mormor och berätta då tänkte jag om de inte anar nått eller har spanat in här. Men kommer åka förbi vilket fall som helst, var huuuur länge sen som helst så ska bli rikitigt roligt att träffa dem. vi ska vara där över helgen så kommer hem först på söndag då Kalle ska hem och jobba på söndag kväll go´girl! Neej nu ska jag mys ner mig i soffan breve min snutt!


Kommentarer
Anna

nämen Jessica. =) Äre sant? gud så spännande vännen. saknar dig <3

2009-11-03 @ 17:12:32
URL: http://annalindacarlsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0