T

Idag har jag jobbat sista dagen för denna vecka.. Så skönt. Imorgon å i helgen så är jag ledig och ska åka upp till dalarna ska bli roligt.. Frida kommer vid 11 då grabbarna ska hämta upp Jimmy alla får inte plats i den bilen så vi tjejer tar en egen :) Vi åker dessutom senare än dem. De hade väl tänkt att dra runt elva vi runt 3 då Kalle fått sluta.

Efter jobbet idag så var jag helt slut och har haft ont i mellan magen hela dagen stundvis, kommer och går. Lite orolig blir man men nu känns ingenting igen. Känns som om man är lite små hungrig hela tiden. Neej, men sen hade älsklinge gjort mat när jag vaknade så kastade i mig den och sen for ner på stan för att göra Kalle sälskap att hitta typ en ny garderob. Nice! Efter det och en tur uppe på Knutbytorg så åkte Jimmy och jag ut till Öset och spanade lite Jimmys mamma plockade fram kort från när Jimmy var lite, jädra unge att vara söt då. Sjukt! Fick några att ta med hem för att sätta in i ramar så man kan jämföra lite sen när våran lilla kommit.

Just nu så är Jimmy nere i bilen för at thämta sin plånbok som han glömde sen har vi även packat klart för morrondagen så känns GREAT.  Bara upp och duscha imorgon som gäller. Nu är det ju så att jag inte kommer att ha någon dator med mig dit upp så kommer inte blogga först jag kommer hem om jag inte hinner med några rader imorgon.

Är det någon som har någon bra ide vad man kan hitta på till far i farsdag present?

Sov Gott!


Kommentarer
Madde

Haha, det kanske är bebisen som kääkar upp din mat så du blir hungrig, haha.. han/hon behöver mycket så att han/hon blir en biff som jag! XD höhö.

Hum, nja hitta på någe kul som din pappa behöver och vill ha :)

2009-11-05 @ 23:52:13
URL: http://maddeeskogh.blogg.se/
frida frigren

hihi ja det ska bli skit roligt :) spännande som fan, men ändå läskigt :P kram

2009-11-06 @ 13:43:58
URL: http://allasalfons.blogg.se/
Emelie ♥

sv. Ja ska köpa den :)

Japp det gör vi, men accpeterar inte ditt inlägg genom att min pojkvän läser bloggen.



Har inte gått lika långt som dig :) men vi väntar smått!

2009-11-06 @ 15:06:36
URL: http://eeeileme.blogg.se/
Madde

Hahaa, jaa ;P Bebisen behöver nyttig mat, inge onyttingt som hamburgare & pizza, utan grönsaker så att den får mycket näring :P hehe

2009-11-06 @ 17:22:20
URL: http://maddeeskogh.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0