Magen!

Magen blir allt större och svårare blir det att hålla in den hahaha. Inte nödvändigt men är roligt att se. Imorgon går vi in i vecka 16 det går sjukt fort. tyckte att det nyss var vecka 13 men men man hänger inte med och man hinner inte känna efter heller för den delen. 

Vi längtar som bara den till jul ska bli mysigt med magen och all stämning som är runt jul. Vi tänkte åka upp till Garsås i jul och fira där sen blir det nog hemma nästa år. Skönt att börja julhandla i tid, vi har faktist fixat två iallafall men är en del kvar men som vanligt så är man ute i sista sekund och man vet ju aldrig vad folk önskar sig eller vad dem behöver. Samma sak är det när folk frågar vad man önskar sig.. är ju skit svårt att veta när man itne saknar något så precis.. vist är alltd massa saker man vill ha men de kostar ju oftast en förmögenhet oxå..

haha men lite bebis saker kanske :P

 


Kommentarer
jenny - 17 och mamma i februari

sv; tack så mycket, ca 3 månader kvar bara innan det är dags:) det är helt underbart, även om graviditeten varit jobbig. var som värst när jag var inne i illamående-perioden, spydde flera gånger om dan, varje dag. riktigt jobbigt, så skönt att det är över. men nu är allting bara bra och längtar så mycket efter att få se det lilla livet:)! haha en sak måste jag bara säga som är ganska kul, vet inte om du vet vem jag är men gick på rådmansö skola när du gick där. bor ochså på gräddö. daniel eriksson som bor vid miskonskyrkan i gräddö vet du kanske vem det är? min store bror. ringer det nån klocka? :D haha kram

2009-11-12 @ 19:38:27
URL: http://jennnyericssons.blogg.se/
jenny - 17 och mamma i februari

sv; hehe okej, jo jag har ju det!:) jo jag bor kvar på gräddö. han heter jalle, 25:)

2009-11-12 @ 23:01:33
URL: http://jennnyericssons.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0