1 November

Guud vad tiden går fort.. Sjukt tiden bara springer iväg och snart är även denna söndag slut. Imorgon är det Öppning som gäller och klockan står på 05:00 Så blir läggdags tidigt ikväll!!

Igår så käkade jag och Jimmy en mys middag och sen drog jag över till Lianda och Sofie en sväng. Efter en stund kom även Carina och en polare till Sofie, Malin tror jag det var.. Men men var inte där allt för länge för var tvungen att hämta mamma ute på Rådmansö som åkt båten på dagen med Annika. Men passade på att hämta henne och var även då in och sa hej och dem vart så glada för att se mig och många grattis fick man. Alla blir så glada att jag själv blir tårögd. Skulle ju vilja känna något för att få en bekräftelse på att det verkligen är något där inne, är ju ett tag kvar till Ultra, men jisses vad man kan längta till något.

Förresten jag och mamma var för en kanske två veckor sen och köpte en vagga, eller mamma köpte den med motevering att jag lär ju inte vara den enda som kommer få barn så den skulle gå runt bland syskonen.


(bilden är tagen från en annons på blocket men den ser exakt lika dan ut)

Kommer bli kanon till vår lilla bebbe i Maj!



Kommentarer
Helena

Förlåt att jag inte har svarat, du ska bara veta vad tiden rinner iväg med barn alltså! :) Skitjobbigt, men alldeles alldels underbart! Åhh, vänta bara, du och Jimmy kan ALDRIG föreställa er hur det kommer bli! Kommer ihåg hur jag och Jompa försökte föreställa oss, men det var inte ens i närheten! Det vore verkligen jättekul att ses! Prata massa barn! :)

Nej, tyvärr inte. :/ Noemi är ju en månad tidig, och i och med det var hon väldigt svag, så i början matade vi henne med kopp, men sen fungerade inte det och vi var tvugna att börja med flaska. Nu är flaska det enda hon vill ha.. :/ Lite svårt att få med allt så här, men jag har verkligen varit nere för det. Flaska är ju ingenting man räknar med att behöva ta till, men sen stod barnmorskan bara där en natt med flaskan. Kan prata mer om det sen. :)

Jobbar du heltid? Lust och tid att komma förbi och ta en fika, någon dag? Om du inte spyr, förstårs? ;)

Puss!

2009-11-01 @ 23:29:48
URL: http://keepfocusonyourdreams.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0