Förlåt mig!

fel nisse har varit här det ska vara sigtuna som u-laget mötte och inte Långhundra! Dessutom har jag något otroligt att berätta för er som läser....

U-lagets efterlängtade 3 poängare dök upp igår hemma på Arenan. Inte nog med de så fick sigtuna åka hem med hela 12-0 i baken, kan inte smakat bra! Men grattis tjejer hoppas för fulla händer att detta håller i sig i sånna fall kommer vi ha en, Sorry cissi, SKIT rolig säsong tillsammans framför oss! Tillsist undrar jag Anniz hur smakade nu flaskan som du gjort allt för att få vara med och dela på? haha! Hoppas att den smakade väl så ni känner smaken efter varje vinst :)

Åter igen Grattis, och bra jobbat!



På söndag så har vi ju faktisk dubbel möte mot Norrskedika då både A och U-lag tar emot dem hemma då ska vi visa dem hur man spelar fotboll. Men innan dess är det träning ikväll + utagning kan de bli bättre, NEJ! Så se till att komma ner ikväll för alla behövs till helgen.


Jag ber till Gudarna att jag ska friskna på mig till helgen men för dem som läser så mår jag bättre nu bara snorig och halsbränna! Men men hård som stål så står jag där på söndag iallafall på eller utanför planen! Återstår att se... 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0