Onsdag & Match 20:00

Hade skrivit klart ett inlägg men när jag skulle spara det vart det bara första meningen som kom med däeför blir detta lite kortare, då lackar man!

Äntligen efter en tom helg från fotboll ska de nu bli riktigt roligt att packa väskan ingen! Träningen igår var riktigt rolig och jag hoppas att anniz kör mera sånna övningar framöver :)

Men idag laddar vi upp för match mot KNIVSTA. Vi måste vinna de två sista matcherna om vi ska få någon fest hos turken. Vi kommer dock inte upp i 15 poäng men hamnar då precis under på 14 men eftersom herrarna har fler matcher än oss så snor vi ett poäng från dem så de landar på 16 om de vinnar resten så Gött 15 poäng vardera :) 
Men är inte vara därför vi vill vinna utan är ju för att vi ska kliva om lite lag i serien nu innan upphållet oxå annars kommer de kännas tufft i höst!

Förresten igår hadde vi spelarmöte var många bra åsikter som kom upp och hyfsat bra närvaro. De som inte avr där missade en del kan man säga, och missade chansen att säga vad man tyckte om reglerna som nu kommera tt börja gälla efter att vi pratat med tränarstaben oxå. Men tror inte att någon gnällde över dem, tror nog mer att de behövdes :)

Neej nu ska jag göra klart mina pajer som ska med upp till Garsås i helgen men LADDA gärnet tjejer så ses vi på samlingen 18:00!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0