Tråk i väntan på Madde

Jaa, jag har grymt tråkigt och ingen har hört av sig, jo Madde men vi bestämmde över internet att jag skulle hjälpa henne med bloggen ikväll så hon kommer väl om en stund. Ja Jimmy är ute i garaget och jag håller på att hungrar, vänta nu plingade min mobil.... Madde som undrade vilken våning jag bodde på. haha!

Ja nu är jag nog klar med disignen för idag hoppas ni gillar den!? Jag orkar inte anstränga ögonen för att lägga märket till vart jag sak ta bort och vart jag ska lägga till.. Men snart måste jag skärpa mig igen för Maddes skull. Är svårt de där nu och veta vilken Madde jag pratar om men nu pratar jag om Myggan andra Madde ska jag träffa imorgon och bada och sola om de blir fint väder annars blir det sängen hela dagen :)

Neej dags att slå igen länkar till Maddes blogg senare eller håll utkik i Menyn!

Bye bye


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0