Tisdag 7 Juli

Japp vi är redan inne i Juli för mig är det ofattbart vad tiden går fort. Hinner inte med allt man ska göra och helt plötsligt så är snart semestern här och de är ett år till nästa, Sjukt! Men de för med sig mycket oxå. En sommar till med Jimmy är ju värt allt och alla mina vänner som förgyllar vardagen utan dem skulle man aldrig kalra den tuffa vardagen. På jobbet finns inga lugna stunder så här års på helgerna säljer vi över 20 000 när de är som värst. Då får man jobba!! Men de är de lediga stunderna man lever för och att få göra massa skoj då är ju det bästa.

Idag har jag jobbat på förmiddagen dock inte så många timmar men räcker gott för att vara helt slut när man kommer hem. Nu sitter jag och väntar på Jimmy som säkert fått jobba över och sen ska handla för att vi ska få någon mat idag :) Vad kvällen för med sig vet jag inte men hoppas på något skoj eller bara et lugn och mysig hemmakväll. 

Nej jags ak inte sitta här ocg spilla tid, skriver säkert senare. Ha det bäst!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0