Strax Stranden!

Halloj!
Min lediga dag och jag är uppe med klockan, känns det som iallafall men får sova ute i solen ett tag sen.. Denna gång ska jag inte glömma solkrämen! Blir så jobbigt då... Hinner inte skriva så mycket förutom att jag förmodligen blir svår att få tag på då jag tänkt låta mobilen vila och sen är jag fullbokad hela dagen, men finns ett sätt och de är att leta på alla badstrander i kommunen efter mig :P för er som känner mig vet nog reden vart jag befinner mig för det finns ju bara en strand man kan ligga vid... okej två :P

Nej Synd om Myggan som måste jobba i denna värme men hon slutade tidigt så får se om hon dyker upp!

Ikväll är börjar träningehelgen var dock inte så många som kunde vara med men är inte så konstigt då de är mitt i högsäsong med semestrar och man vill kanske göra något annat än att hänga med laget jämt, för de tar mycket tid det gör det faktiskt.. Men men för oss som jobbar och ändå inte har så mycket för oss är med så mycket som möjligt för sen har jag SEMESTER =)

Nej Solen och badet kallar så ha en underbar dag.



Tjiing



Kommentarer
Myggan

Häärligt att jobba fina dagar (not).. XD, men tyvärr kom jag inte ut till er ;), men vi ses ju ikväll på träningshelgen ;D haha.. Inte bara Tjiing, tjoong oxåå XD puss

2009-07-17 @ 14:02:04
URL: http://maddeeskogh.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0