Söndag 5 Juli

Ja nu har ännu en helg gått och semsetern börjar närma sig, bara två veckor kvar! Denna helg har varit lugn iallafall för mig JImmy var väl ut å slarvade igår men men han verkar tycka om att bränna pengar på de sättet medans jag gör det på mitt sätt.. Men i går var jag med Marika och Kalle vi var på trädgården och spanade var mycket folk men vet inte om det var så roligt egentligen. Men sen skjutsade vi lite folk och sen drog några varv innan vi avslutade med att hämta Linda och åkta hem! somnade kanske vid halv 5 efter att jag och Jimmy fått städa upp ute på gården efter några IDIOTER som vart in och kastat runt på utemöblerna låg i hela trädgården och i buskarna som var så fina. En blomkruka hade de kastat sönder oxå förmodligen från Södrabergen.

Idag vaknade vi vid 12 och la oss på soffan och mös. Sen vid ca 15:30 var det dags att dra sig till jobbet. Men på jobbet har faktiskt tiden gått fort för en gång skull. Ja sen har inte så mycket hänt mer än att jag nu sitter och skriver på detta inlägg..

Juste jag fotade lite igår oxå lägger upp några bilder här nedan.




Kommentarer
Soffan

Jättefina bilder :)<3

2009-07-06 @ 14:59:00
URL: http://wwwsofikarlsson.blogg.se/
Myggan

Ojoj, snart har du semester ;D Wohoo ! Lov äger :) <3

2009-07-06 @ 21:45:00
URL: http://maddeeskogh.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0