Packar för fullt!

Efter Middagen hos Mia så är Jimmy och jag hemma igen och ska packa det sista inför resan. Blir några timmar i bilen imorgon. Men de kan jag ta för kommer bli en grymt rolig semester :) Annars idag (Onsdag) så har jag inte gjort så mycekt var ut till öset och hälsade på tony som nu bor där själv.. Men kände fort att jag behövde städa lite så jaa städade mattes och bittes rum och sen gick jag över att städa Jimmys bil som vi ska åka med upp. Kan ju hända att vi får sova i den om de inte finns några tältplatser men de visar sig! Är ju skönare att sova i tält än i bilen!

Nej ska upp om 6 timmar så ni får sova så gott så skriver jag nog något när vi kommer fram imorgon :D

Natti natti


Kommentarer
Johanna

Hej :)

Jag såg din kommentar på min blogg. Du har också fin blogg! ;)

2009-07-23 @ 13:56:36
URL: http://wranning.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0