Onsdag 1 JULI

Ja då har ännu en månad ramlat ur kalendern för 2009! Men det har varit en bättre månad detta år, trots att jag jobbat mycket!

Jag ska snart iväg och jobba, känns tungt med tanke på att det är ett långt pass på kvällen men men så kan det vara. Imorgon är ju bara ett kort pass så sen får jag villa lite för att på fredag köra stängning! Annars idag så har jag fixat med mina bilder som kom igår :) Så nu har jag köpt album och pysslar med. Men väntar på ca 90 bilder till satt. Lite iriterad blev jag när jag köpt allt jag behövde och sen när jag kom hem had ejag köpt fel papper till albumet men som tur var så satt de ju papper i men en då!

Övrigt som händer så är det uppehåll med fotbollen så därför är jag dålig på att uppdatera då jag inte tycker de händer så mycket just nu. Men om några veckor är det semester så då sätter allt fart :)

Nej nu ska jag glo lite på tv innan jag ska slava till 00:15 ikäll.

Bjuder på några bilder:

   


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0