Måndag och första dagen på min 3 veckor långa semester.

Jag ska snart plocka ihop datorn och sen ta mig till mamma vi ska nämligen ut till Rådmansö och plocka svamp, om vi lyckas hitta någon som farfar kan ha lämnat! Men skulle avra så gott med en kantarell macka :)

Senare idag vet jag inte vad som händer är ju inte direkt sol ute så alla kan ske! Pratades om igår att grilla ute i Nennige men får se hur det blir med de. Mattias ska väl hämtas oxå, vi skjutasde honom till Marholmen igår de skulle ha någon övernattningsgfrej vid Soffans stuga, hoppas de hade roligt! Madde är nu i bulgarien och stecker håller mina tummar på att hjärtat får det bra där nere och blir brun tills hon kommer hem. Sen snor jag hennes resväska och drar själv till RHODOS :) Jajjamensan de är de  som händer vecka 32.. Jag, Mamma, Mattias och Eric tar våra väskor och drar en vecka från Norrtälje, Pappa ska köra oss så vi kommer dit ordentligt!

Neej nu är Jimmy klar så vi kan dra. vet inte vad hans ak göra eftersom han satt på sig perfym och jeans, jag som trodde han skulle mecka?!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0