Hela Mora Surrar

Idag är det fredag och vi vaknade typ vid 10 någon ting. Man vaknar ju alltid tidigt när man är borta och sover. Men Jag var fortfarande trött när jag vaknade, fattar inte vad de är för fel på mig? Sover ca 8-9 timmar varje natt ändå vaknar jag helt slut och skulle kunna sova ännu mer! Så fruktansvärt jobbigt för man orkar verkligen ingen ting på dagarna då de är så här, beror det på värmen eller vad kan de vara, järn brist? Men vad gör man åt saken?

Vid ca 12 så åkte vi in till Mora jag, Jimmy, Ulla (Jimmys mormor), Kjell (Jimmys Morfar), Matte och Bitte. Vi åkte först till Maxi och handlade mat som vi ska ha idag och i morgon. Sen åkte vi vidare till Dollars där typ allt är jätte biligt men köper man massa billigt så vet ni som jag att det blir dyrt iallafall.. Haha men hittade en fin ram som jag kan sätta in ca 8 bilder i olika storlekar och sen lite godis på det. Mums!

Sen tog i oss vidare med bil in till Mora centrum där det var typ tussen andra till som åkte runt precis som vi och letade parkeringsplatser men tillsist så hittade vi en ruta till oss. Vi tog in i massan med folk eller jag trodde de skulle vara mycket folk men det var det faktist inte i alla fall inte i butikerna. Samma visa denna gång då vi letar kläder Jimmy hittar något direkt och jag hittar inte ett skit men tillsist när vi går in i sista butiken (Innan systemet) så hittade jag en jätte fin kofta som jag bara inte kunde låte bli att köpa 180 kronor men den är värkligen mysig och hur fin som helst :)



Nu ska vi snart tända grillen och grilla dessutom har Tobbe och Yllva (Jimmys morbror och hans sambo) anlänt med sin raggarbil! Så man kanske ska vara lite socail!



Kommentarer
Myggan

Jättefin tröja :D

2009-07-24 @ 17:08:00
URL: http://maddeeskogh.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0