Grillkväll i Öset

Just nu sitter jag vid Jimmys föräldrars dator medans grabbarna där ute sitter och snackar skit. Jag har så tråkigt att jag snart funderar på att ta Jimmys bil och dra iväg men vet inte vad jag ska göra så lär bli kvar. Vet att min bror är i marholmen någon stans och dricker kanske ska åka och hälsa på dem?! haha eller inte!

Idag har mamma och jag varit ute på rådmansö och plockat svamp! Vi hittade íallafall ca en korg.. så vart svamp macka när vi kom hemm... GOTT! Sen hämtade Jimmy mig och vi åkte ut till öset.. ÅÅ nu sitter jag här och gör inte så mycket alls!

Ja snart har första dagen gått på semestern och jag tror hela tiden att det är lördag, bara för att man är ledig!


Kommentarer
Myggan

Jo, man får med lite löv.. men det går as snabbt att rensa om man har en blåbärs-rensare oxå XD

2009-07-21 @ 14:56:50
URL: http://maddeeskogh.blogg.se/
Myggan

Du skulle ha kommit till oss XD hehe

2009-07-21 @ 14:58:11
URL: http://maddeeskogh.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0