Fredag Idag!

Kom precis hem från "träningshelgen" eller ja för mig var det bara en träning eftersom jag inte ska sova kvar. Men vi tränade på så gott de gick med 16st sen drog i och badade går itne att beskriva hur skönt de var att svalka sig efter träningen. Sen var det bara tillbax till Arenan igen och byta om för att åka hem. Japp mer en så vart de inte av denna kväll..

På dagen så ahr Madde och jag solat och badat var dock kallare i vattnet då, kändes de som men de kan ju berott på att solen var varmare då och att vattnet kändes kallare, hum ja skit samma. Men fick nog lite färg iallafall måste ju få lite grund färg nu till semester så man kan pressa sen! Hur som haver så efter badet i Björköörn så drog vi hem till mig för att äta innan kvällensaktiviteter. 

Fotbollen drar igång igen på allvar med start idag. Skönt kan vissa tycka och mindra roligt tycker andra.. Själv vet jag inte vad jag tycker.. Är nog trött på det i allmänt men vad gör man inte för tjejerna. Men nästa vecka tränar vi tisdag torsdag så då kan jag träna iallafall tisdagen, tordagen är innom parantes beror på om JImmy och jag drar uppåt i landet eller inte. v.31 är percis som vanligt Måndag- tisdag och torsdag. Missar alla! haha sen på helgen v.31 har vi seriestart men missar även den. Illa för träningen men skönt att inte ha så mycekt att passa upp på. För jag drar på semester!!

Men jag hoppas se mer folk och sedan höra att de ökar med folk mer och mer under v.31!!! För annars blir det en tuff höstomgång! SÅ kom igen nu tjejer antingen en bra ursäkt eller se till att sanda av fötterna och ta er ner :) blir bruna där med :)



Kommentarer
Myggan

Du missade ju burken :(, det var ju höjdaren på kvällen ^^ haha

2009-07-18 @ 19:38:18
URL: http://maddeeskogh.blogg.se/
Myggan

Ahh, men de va ju bra att du kom iaf :D och inte sket it ^^

2009-07-19 @ 15:15:42
URL: http://maddeeskogh.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0